شیرهای اطمینان در کیت CNG

كیت گاز سوزی كه اكنون بر روی خودروی شما نصب شده است ، یكی از مطمئن ترین و امن ترین كیت های موجود در جهان می باشد كه حاصل مطالعات و زحمات مهندسین و كارشناسان ما در جهت رسیدن به خودكفایی اقتصادی و صنعتی و همچنین نیل به جایگزینی گاز بجای بنزین و داشتن سوخت پاک و حفظ محیط زیست می باشد. كیتی كه بر روی خودروی شما نصب شده است دارای چند شیر یا سوپاپ اطمینان می باشد كه هر كدام در محل و زمان خاص خود عمل می نماید:

1- اولین شیر اطمینان بر روی شیر مخزن می باشد كه اگر به هر دلیلی فشار داخل مخزن بالا برود این شیر عمل می نماید و گاز موجود در مخزن به آرامی خارج می نماید تا زمانی كه تمامی گاز موجود در مخزن خالی شود.

2- دومین شیر نیز بر روی مخزن نصب شده است كه این شیر نسبت به دما حساس می باشد و چنانچه به هر دلیلی دمای مخزن از حد متعارف بالاتر برود، این شیر نیز عمل مینماید و با فشار پائینی گاز تخلیه می شود.

3- سومین شیر اطمینان نیز بر روی شیر مخزن نصب شده است و عملكرد آن زمانی است كه لوله فشار قوی كه گاز با فشار 200 بار قبل از رگلاتور در آن جریان دارد، به هر دلیلی شكسته یا از اتصالات در اثر تصادف جدا شود عمل مینماید. و مسیر خروج گاز را مسدود می نماید. حالا شما با اطمینان خاطر از خودروی خود استفاده می نمائید و تائید می كنید كه صاحب امن ترین خودرو می باشید.
sayalco@